“Azəriqaz” İstehsalat Birliyi qaynar xəttinin xidmətlərini daha da təkmilləşdirəcək və əhaliyə yeni xidmət təklif edəcək”. Bunu Lent.az-a İB-nin baş direktorun əməyin mühafəzəsi üzrə müavini Ruslan Əliyev bildirib. Onun sözlərinə görə, yaxın 10 - 15 gün ərzində “Azəriqaz” vətəndaşların müraciətinə operativ yanaşma sistemi tətbiq edəcək ki, bununla da, şikayətlərə rəhbərlik tərəfindən birbaşa nəzarət ediləcək: "Hələlik, bu xidmətdən paytaxt sakinləri istifadə edə biləcək. Bu gün "104"-ə qazla bağlı şikayəti olan hamı zəng edir. Bu xidmətin fərqi ondadır ki, şikayətlər istiqamət üzrə birbaşa problemlə əlaqədar bölmələrə yönlənəcək".

Oxşar yazılar

5-ci “Yüksəliş” müsabiqəsində ən çox qalib sayı ilə fərqlənən "Kapital Bank" liderlər yetişdirir
4 avqust 2025 , 16:05
Azərbaycanın bu ərazilərində işıq olmayacaq
4 avqust 2025 , 09:27
Emin Ağalarov kazino açmasına görə tənqidlərə cavab verib
3 avqust 2025 , 12:13
Azərbaycan qazının Türkiyə üzərindən Suriyaya ixracı başladı -YENİLƏNİB
2 avqust 2025 , 11:54
“Bakcell” və “Uber” tərəfdaşlığı genişlənir
1 avqust 2025 , 14:47
Sabah Bakının bu rayonunda qaz kəsiləcək
31 iyul 2025 , 19:54
Sabit tarifin tətbiq olunması nə vəd edir? - ARAŞDIRMA
31 iyul 2025 , 18:49