Ürəyi  təhlükəli xəstəliklərdən   qoruyan  QİDALAR
23 fevral 2024 09:27 (UTC +04:00)

Ürəyi təhlükəli xəstəliklərdən qoruyan QİDALAR

Düzgün qidalanma ürək sağlamlığının qorunmasında əsas rol oynayır. Ürəyinizi xəstəliklərdən qorumaq və daha yaxşı hiss etmək üçün qida rasionunu nəzərdən keçirmək lazımdır.

Lent.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, bədəninizi ehtiyac duyduğu qidalarla təmin etmək üçün pəhrizinizə bir sıra sağlam qidaları daxil etməlisiniz.

Sellüloza

Gününüzə “pis” xolesterini azaltmağa kömək edən həll olunan liflə zəngin olan yulaf və ya sıyıqla başlayın. 

Sterollar və stanollar

Bəzi meyvələr, tərəvəzlər, qoz-fındıq və toxumlarda xolesterolun udulmasını maneə törədən sterollar və stanollar var. Badam, fıstıq, zeytun yağı və kələmi əla seçim ola bilər.

Sarımsaq

Yeməkdə sarımsağın istifadəsi qan təzyiqi və xolesterin səviyyəsini aşağı salmaqla ürəyinizə faydalı təsir göstərə bilər. Bununla belə, əlavələr qəbul etməzdən əvvəl həkiminizlə məsləhətləşin.

D vitamini

Qızıl balıq, ton balığı, zənginləşdirilmiş süd və portağal suyu ürək sağlamlığının qorunmasında mühüm rol oynayan D vitamini ehtiva edir. D vitamini əlavələrinin qəbulu həkiminiz tərəfindən tövsiyə oluna bilər.

Omeqa-3 yağ turşuları

Somon və skumbriya kimi yağlı balıqlarda omeqa-3 yağ turşuları var ki, bu da damarların təmiz olmasına və qan təzyiqinin normal olmasına kömək edir. Lazım gələrsə, həkiminiz balıq yağı tabletləri qəbul etməyi tövsiyə edə bilər.

Yaşıl çay

Yaşıl çay içmək, tərkibindəki kateşinlər, xolesterolu azaltmağa kömək edən kimyəvi maddələr sayəsində ürək xəstəliyi və insult riskinizi azalda bilər.

Likopen

Pomidorda ürək xəstəliyi riskini azalda bilən likopen var. Ən yaxşısı onu təbii qidalardan almaqdır, lakin lazım gələrsə, əlavələr qəbul edə bilərsiniz.

Pektin

Alma və çiyələk kimi meyvələrdə LDL xolesterolu azaltmağa kömək edən pektin var.

# 3039
avatar

Arzu Qurbanlı

Oxşar yazılar