Panik atakla necə mübarizə aparaq? - Psixiatr DANIŞIR
07 dekabr 2023 19:14 (UTC +04:00)

Panik atakla necə mübarizə aparaq? - Psixiatr DANIŞIR

Panik atak zamanı ediləcək ən vacib şey ürək döyüntülərini sakitləşdirmək və nəfəsinizi bərpa etməkdir.

Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə psixiatrı Andrey Kornev məlumat verib.

Həkimin sözlərinə görə, tənəffüs nəzarətini bərpa etmək üçün qanda nəfəsin refleksiv tutulmasına səbəb olan artıq oksigeni aradan qaldırmaq lazımdır. 

“Parasimpatik sinir sistemi nəfəs vermə inhalyasiyadan daha uzun olduqda aktivləşir: məsələn, üç dəfə nəfəs alın, beş dəfə nəfəs alın. Nəfəs almağa diqqət yetirin, ekshalasiyanızın uzun və dərin olduğundan əmin olun - bütün havanı ciyərlərinizdən çıxarmaq lazımdır. Kvadrat tənəffüs texnikasını da sınaya bilərsiniz: dörd sayma üçün nəfəs alın, dörd saxlayın, dörd nəfəs alın, dörd saxlayın. Ən azı 5 dəqiqə sabit nəfəs alın. Yalnız nəfəs almağa diqqət yetirmək narahatedici simptomlardan diqqəti yayındırmağa kömək edir”, - Kornev bildirib.

Psixiatr qeyd edib ki, narahatlığın iki klinik əhəmiyyətli forması var. Birincisi ümumiləşdirilmişdir, “arxa planda” mövcuddur. İkincisi, gərginlik səviyyəsinin yığılması və "fincan daşması" zamanı hücum kimi baş verən paroksismal narahatlıqdır. 

"Stress zamanı simpatik sinir sistemi aktiv şəkildə işləyir, bədənin qüvvələrini güclü fəaliyyət üçün səfərbər edir, katekolaminlərin, xüsusən də adrenalinin sərbəst buraxılması baş verir, bu da ürək dərəcəsinin və tənəffüsün artmasına səbəb olur - panik atak mexanizmi işə salınır. Əvvəla, başa düşmək lazımdır ki, bu, həyat üçün təhlükəli bir vəziyyət deyil, təsir edə bilən subyektiv bir təcrübədir. Bu anda istirahət, yavaşlama, sakitləşmə və yuxuya cavabdeh olan parasimpatik sistemi işə salmaq vacibdir”, - Kornev bildirib.

Çaxnaşmanı "artırmamaq" üçün diqqəti dəyişdirmə texnikasından istifadə edərək diqqətinizi yayındırmağa çalışmaq lazımdır. Məsələn, ətrafınızdakı obyektləri saya və ya sadalaya, şeirləri, sözləri, duaları - əzbər bildiyiniz istənilən mətni aydın və ritmik oxuya bilərsiniz.

Çaxnaşma hücumunun qorxulu simptomları ilə bir dəfə qarşılaşdıqdan sonra, narahatlıq və qorxu olan bir insan təkrarlanma gözləyir ki, bu da patologiyanın ağırlaşmasına, qorxunun möhkəmlənməsinə və nəticədə sosial uyğunsuzluğa, əmək qabiliyyətinin itirilməsinə və hətta əlilliyə səbəb ola bilər. 

Bunun müddəti adətən yarım saatdan çox deyil, baxmayaraq ki, daha uzun sürə bilər. Sonra bu vəziyyət keçir və bir qayda olaraq, ondan sonra insan özünü hədsiz, yorğun və boş hiss edir.

“Panik ataklarla mübarizədə ilk addım hücumun həyati təhlükəsi olmadığını başa düşməkdir. Bu, sadəcə olaraq, tezliklə keçəcək bir şey kimi adekvat davranmağa çalışmalı olduğunuz emosional həddindən artıqdır. Heç bir halda dramatizasiya etməməli, problemi həll etməyin yollarını axtarmalıyıq”, -  həkim qeyd edib.

Panik atakların səbəbini anlamaq üçün bir psixiatr və ya psixoterapevtə müraciət etməlisiniz.

“Belə bir hadisə müəyyən vaxt ərzində vaxtaşırı təkrarlanırsa, onda panik pozğunluqdan danışmaq olar. Bəzən panik pozğunluğu üzvi bir təbiətə malik ola bilər və beyin funksiyasının pozulması ilə, məsələn, aterosklerozla əlaqələndirilir. Ona görə də ilk mərhələdə müayinədən keçmək və belə xəstəlikləri istisna etmək lazımdır”, - psixiatr yekunlaşdırıb.

# 2073
avatar

Fidan İlqar

Oxşar yazılar