Bəzən elə görünür ki, uşaq qəsdən valideynləri əsəbiləşdirmək istəyir.
Lent.az xarici mediaya istinadla bildirir ki, valideynlər üçün əsas olan pis niyyəti uşaqlıq yaşına xas xüsusiyyətlərdən ayırmaq və körpənin həssas psixikasına zərər vurmamaqdır.
Oyun və dağınıqlıq
Oyuncaq yığılmaması, otaqda yaradıcı dağınıqlıq böyükləri qıcıqlandıra bilər. Lakin uşaq üçün bu, xaos deyil, fəal öyrənmə və oyun prosesinin nəticəsidir. Oyun, mükəmməl səliqədən daha vacibdir.
Göz yaşları
Kiçik səbəblərə görə ağlamaq və kaprizlər pis xarakterdən deyil, yorğunluq, aclıq və ya emosional yüklənmədən irəli gəlir. Uşağın sinir sistemi hələ formalaşmayıb və güclü hissləri idarə edə bilmir, buna görə göz yaşları gərginliyi azaltmağın yeganə yoluna çevrilir.
Qorxu və paylaşmaq istəməmək
Yad insanlardan çəkinmək və ya oyuncaqlarını paylaşmaq istəməmək tərbiyəsizlik deyil. Bu, özünüqoruma instinkti və “mənimdir” anlayışının formalaşmasının təbii mərhələsidir. Uşaq şəxsi sərhədləri müəyyən etməyi öyrənir.
Sonsuz “niyə?” sualları
Uşağın hər şeyə “niyə?” və “nə üçün?” sualları verməsi yorucu görünə bilər. Amma bu, onun dünyanı dərk etmə vasitəsidir. Suallar vasitəsilə uşaq səbəb-nəticə əlaqələrini qurur, reallıq haqqında təsəvvür formalaşdırır və erkən yaşdan tənqidi təfəkkürünü inkişaf etdirir.
Yatmaq və ya dərs oxumaq istəməmək
Axşam yatmağa, gündüz isə dərsə oturmağa qarşı çıxmaq çox vaxt gündəlik hərəkətsizliyin (enerji yığımı) və ya əksinə, həddindən artıq yorğunluğun nəticəsidir.
Emosional partlayışlar
Qışqırmaq, ayaq döymək, emosional reaksiyalar frustrasiyaya normal cavabdır. Uşaq hələ mürəkkəb hisslərini tanımağı və idarə etməyi bacarmır, ona görə də məyusluq və hirsini bədən və səs vasitəsilə ifadə edir.
Bacarıq qazanmaq prosesində səhvlər
Mətbəxdə kömək edərkən suyu tökmək və ya dənləri yerə səpmək həyati bacarıqları öyrənməyin qiymətidir. Belə halları qadağan etmək uşağın müstəqilliyini və təşəbbüskarlığını məhdudlaşdırır.
Psixoloqların tövsiyəsi
Cəzalandırmaq əvəzinə gözləntiləri yenidən nəzərdən keçirmək, uşağın araşdırmaları üçün təhlükəsiz mühit yaratmaq, səbir göstərmək və hadisələrə uşağın gözü ilə baxmağa çalışmaq lazımdır. Bu, həm etibarlı münasibətləri qoruyur, həm də uşağın harmonik inkişafına dəstək olur.