
DəmirBank müştəri xidməti keyfiyyəti üzrə əməkdaşlar üçün treninq layihəsi keçirib
Treninq proqramı təlimçi ekspert Nino Karseladze tərəfindən Bakı filiallarının əməliyyatçıları və bir sıra digər əməkdaşlar üçün həyata keçirib. Bu müddət ərzində ekspert şənbə günləri treninqlər keçirib, iş günləri isə növbə ilə Bakı filiallarında müştəri xidməti prosesini izləyərək filial rəhbərlərinə və əməkdaşlara gündəlik tövsiyələr verib.
Treninq proqramı ərzində müxtəlif testlərdən, praktiki məşğələlərdən və video çarxlardan istifadə edilib. Proqramın sonunda iştirakçılar arasında yekun test keçirilib və müvafiq əməkdaşlara sertifikatlar təqdim olunub.
DəmirBank müştəri xidməti sahəsində müxtəlif tədbirlər həyata keçirir. 2010-cu ildə Bankda “Müştəri xidməti və davranış Standartları” hazırlanıb və onun əsasında əməkdaşlara ötən il də treninqlər keçirilib. Müştəri xidmətinin inkişafı üçün DəmirBank son aylar ərzində 4 filialını yeni ofislərə köçürüb və daha 2 filial köçürüləcək. Bank bir sıra filiallarda yeni korporativ interyer tərtibat standartlarını tətbiq edib.
DəmirBank müştəri xidmətinin inkişafı üçün həmçinin xidmətlərin şərtlərinin optimallaşdırılması, məlumat vasitələrinin yenilənməsi, infrastruktur layihəsi üzrə İT və rabitə sistemlərinin yenilənməsi və bir sıra digər işlər də həyata keçirir.
Treninq proqramı ərzində müxtəlif testlərdən, praktiki məşğələlərdən və video çarxlardan istifadə edilib. Proqramın sonunda iştirakçılar arasında yekun test keçirilib və müvafiq əməkdaşlara sertifikatlar təqdim olunub.
DəmirBank müştəri xidməti sahəsində müxtəlif tədbirlər həyata keçirir. 2010-cu ildə Bankda “Müştəri xidməti və davranış Standartları” hazırlanıb və onun əsasında əməkdaşlara ötən il də treninqlər keçirilib. Müştəri xidmətinin inkişafı üçün DəmirBank son aylar ərzində 4 filialını yeni ofislərə köçürüb və daha 2 filial köçürüləcək. Bank bir sıra filiallarda yeni korporativ interyer tərtibat standartlarını tətbiq edib.
DəmirBank müştəri xidmətinin inkişafı üçün həmçinin xidmətlərin şərtlərinin optimallaşdırılması, məlumat vasitələrinin yenilənməsi, infrastruktur layihəsi üzrə İT və rabitə sistemlərinin yenilənməsi və bir sıra digər işlər də həyata keçirir.
Oxşar yazılar

"Kapital Bank" ilin ilk yarısı üzrə maliyyə nəticələrini elan edib
14 iyul 2025 , 19:29
“AI Startup Challenge” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu
14 iyul 2025 , 15:34
Azercell-dən “Premium” tarif istifadəçilərinə 6 aylıq pulsuz “Wolt+” abunəliyi!
14 iyul 2025 , 12:55
Unibank 2025-ci il birinci yarım ilinin maliyyə nəticələrini açıqlayıb
14 iyul 2025 , 11:36
"City Garden Narimanov"da təmirli, köçməyə hazır mənzillər satışdadır - "Kristal!"
11 iyul 2025 , 14:29
HONOR 400 seriyasındakı süni intellektlə əlinizdəki imkanlar inanılmaz gələcək
11 iyul 2025 , 09:00
"Unibank"ın sahibkarlar üçün yay kampaniyası davam edir
10 iyul 2025 , 15:49