
“Azəriqaz”-a müraciətlər azalır
ARDNŞ-nin “Azəriqaz” İstehsalat Birliyində vətəndaşların qəbulu, onların müraciətlərinin baxılaraq operativ şəkildə həlli məsələlərinə xüsusi diqqət yetirilir.
Lent.az-ın ARDNŞ-in rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, vətəndaşlar müvafiq qrafikə uyğun olaraq, “Azəriqaz”-ın məsul işçiləri tərəfindən gündəlik qəbul edilir.
Təkcə cari ilin birinci yarısında “Azəriqaz” İB-nin məsul şəxsləri tərəfindən 438 vətəndaş qəbul edilib. Onların 285 nəfəri ilə müraciətlərinə uyğun olaraq izahat işi aparılıb. 102 nəfər mənzillərinin qazlaşdırılması ilə, 34 vətəndaş isə borcların ödənilməsi ilə bağlı problemlərinin olduğunu bildirib. Həmin müraciətlərlə əlaqədar yerli qaz istismar sahələrinə müvafiq tapşırıqlar verilib. Qazlaşdırma üçün sənədlərinin rayon qaz istismar sahələri tərəfindən qəbul edilməməsindən şikayətlənən 15 nəfərin sənədlərinin tam olmadığı müəyyənləşdirilib və onlara mənzillərinin qazlaşdırılması üçün sənədlərini tam tərkibdə toplayaraq təqdim etmələrinin zəruriliyi nəzərə çatdırılıb. Mənzillərinə sayğacların quraşdırılmamasından şikayətlənən digər vətəndaşlara isə mövcud qaydalarla bağlı ətraflı izahat verilib.
Müvafiq məsələlərlə bağlı mütəmadi olaraq “Azəriqaz”-ın yerli struktur bölmələrində tədbirlər keçirilir, müraciət edən hər bir vətəndaşa diqqət və həssaslıqla yanaşılması, onların problemlərinin həllinə köməklik göstərilməsi barədə tapşırıqlar verilir, mövcud vəziyyət araşdırılır. Aparılan təhlillərə əsasən, son aylarda müraciətlərin sayında azalma tendensiyası müşahidə olunur ki, bu da yerlərdə aparılan maarifləndirmə və izahat işinin nəticəsidir.
Lent.az-ın ARDNŞ-in rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, vətəndaşlar müvafiq qrafikə uyğun olaraq, “Azəriqaz”-ın məsul işçiləri tərəfindən gündəlik qəbul edilir.
Təkcə cari ilin birinci yarısında “Azəriqaz” İB-nin məsul şəxsləri tərəfindən 438 vətəndaş qəbul edilib. Onların 285 nəfəri ilə müraciətlərinə uyğun olaraq izahat işi aparılıb. 102 nəfər mənzillərinin qazlaşdırılması ilə, 34 vətəndaş isə borcların ödənilməsi ilə bağlı problemlərinin olduğunu bildirib. Həmin müraciətlərlə əlaqədar yerli qaz istismar sahələrinə müvafiq tapşırıqlar verilib. Qazlaşdırma üçün sənədlərinin rayon qaz istismar sahələri tərəfindən qəbul edilməməsindən şikayətlənən 15 nəfərin sənədlərinin tam olmadığı müəyyənləşdirilib və onlara mənzillərinin qazlaşdırılması üçün sənədlərini tam tərkibdə toplayaraq təqdim etmələrinin zəruriliyi nəzərə çatdırılıb. Mənzillərinə sayğacların quraşdırılmamasından şikayətlənən digər vətəndaşlara isə mövcud qaydalarla bağlı ətraflı izahat verilib.
Müvafiq məsələlərlə bağlı mütəmadi olaraq “Azəriqaz”-ın yerli struktur bölmələrində tədbirlər keçirilir, müraciət edən hər bir vətəndaşa diqqət və həssaslıqla yanaşılması, onların problemlərinin həllinə köməklik göstərilməsi barədə tapşırıqlar verilir, mövcud vəziyyət araşdırılır. Aparılan təhlillərə əsasən, son aylarda müraciətlərin sayında azalma tendensiyası müşahidə olunur ki, bu da yerlərdə aparılan maarifləndirmə və izahat işinin nəticəsidir.
Oxşar yazılar

Bu BÜRCLƏR ölümcül səhv etmək riski altındadır: vacib məsləhətlər
21 iyul 2025 , 00:02
5 yaşlı uşaq 5-ci mərtəbədən yıxıldı - Vəziyyəti ağırdır
20 iyul 2025 , 22:53
Ceff Bezos otel işçilərinə 52 min dollar “çayavoy” verdi
20 iyul 2025 , 16:38
III Şuşa Qlobal Media Forumu çərçivəsində ilk panel -YENİLƏNİB
20 iyul 2025 , 11:51
Bu BÜRCLƏRDƏN borc almağa dəyər: Dostlarına borcları bağışlayırlar
20 iyul 2025 , 10:10
Pul, karyera, sevgi: Yayın ortası 3 BÜRCƏ uğur gətirəcək
19 iyul 2025 , 18:35
Bu marşrut xəttinə yeni avtobuslar verildi
19 iyul 2025 , 18:06