DSMF-nin “190” nömrəli məlumat xidmətinə 34 min 164 müraciət daxil olub
11 aprel 2011 11:45 (UTC +04:00)

DSMF-nin “190” nömrəli məlumat xidmətinə 34 min 164 müraciət daxil olub

Fondun mətbuat xidmətindən Lent.az-a verilən məlumata görə, sorğu və müraciətlərin 82,2 faizi canlı rejimdə birbaşa olaraq məsləhətçi operatorlar tərəfindən cavablandırılıb. Telefon məlumat xidmətinə ünvanlanan müraciətlərin 17,8 faizi isə qeyri-iş günlərinə təsadüf edib və bu zaman suallara avtomatik olaraq robot tərəfindən standart formada cavablar verilib.
2011-ci ilin birinci rübündə “190" nömrəli telefon məlumat xidmətinə canlı rejimdə daxil olan müraciətlər arasında pensiya məsələləri üstünlük təşkil edib. Müraciətlərin 53,4 faizi bilavasitə pensiya məsələlərinə aid olub. Müraciətlərin 19,3 faizini məcburi dövlət sosial sığortasına dair sorğular əhatə edib. Məlumat xidmətinə ünvanlanan müraciətlərin 27,3 fazi isə fərdi uçotun təşkili və digər məsələlərlə bağlı olub.
Qeüyd edək ki, telefon məlumat xidməti canlı və avtomatik rejimdə olmaqla fasiləsiz fəaliyyət göstərir. Canlı rejim həftənin iş günləri olan dövrü əhatə edir və bu zaman sorğu və müraciətlər birbaşa olaraq məsləhətçi operatorlar tərəfindən cavablandırılır. Canlı rejimdə göstərilən telefon xidməti iş günü ərzində fasiləsiz, saat 09.00-dan 13.00-dək və 14.00-dan 18.00-dək olmaqla iki növbəli xidmət əsasında həyata keçirilir. 13.00-dan 14.00-dək isə telefon məlumat xidməti canlı iş rejimindən avtomatik iş rejiminə keçir. Bu zaman suallar avtomatik olaraq robot tərəfindən standart formada cavablandırılır. Avtomatik iş rejimi həmçinin iş vaxtından sonrakı saatlarda, həftənin qeyri-iş günləri və bayram günlərində fəaliyyət göstərir.
1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 580

Oxşar yazılar